سه‌شنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۳

سياست جديد

به چند دليل تصميم گرفتم از اين به بعد، مطالبی رو که ميخوام اينجا بگذارم، تا حد امکان از قبل روی کاغذی چيزی آمادش کنم:

1- با توجه به اينکه من اصالتا فارسی زبون نيستم، هنوز هم تو نوشتن و حرف زدنش مشکل دارم. وقتی هم که با عجله فقط يه چيزی تايپ ميکنم و ميفرستمش خيلی اجق وجق از آب در مياد.
2- من کلاً آدم گيجی ام، خيلی وقتا يه موضوع به ذهنم ميرسه ولی بد يادم ميره که در بارش بنويسم.
3- سيستمی که اينجا باهاش کار ميکنم امکانات فارسی نداره و منم مجبورم از اين مبدل های پينگليشی به فارسی استفاده کنم، اونا هم تا بعضی کلمه ها حاليشون بشه آدم رو دق مرگ ميدن ومنم حس و حال پست های بلند نوشتن رو پيدا نميکنم.
4- اين وبلاگ تا حالا، برخلاف اون چيزی که دلم ميخواست، خيلی روزمره شده، درست مثل اين روزهای خودم، فکر ميکنم اگه مطالب رو از قبل آماده کنم، به ناچار روشون بيشتر فکر ميکنم.
5- به جای اينکه وسط روز تو شلوغی کارهام يه چيزی سرهم کنم، وقت بيکاريم رو تو شب پر کردم.
6- تازه اينطوری ممکنه مطالب آماده بيشتری داشته باشم و بتونم اينجا رو زود به زود به روز کنم.
هر چند واسه آدم تنبلی مثل من که حتا بيشتر جاهای پايان نامم رو هم همينطور فی البداهه پشت کامپيوتر تايپ کردم، کار خيلی سختيه و به احتمال زياد چند وقت ديگه بيخيالش ميشم ولی خوب برا چند روز هم که شده سرگرمی خوبيه.

هیچ نظری موجود نیست: