یکشنبه، تیر ۰۵، ۱۳۸۴

فتبارک ا... احسن الخالقین

اول از همه حکومت سفلگان را بر امت سفله‌پرورمان تبریک عرض می‌نمایم.
تا حالا اینجوری ضدحال نخورده بودم٬ دوبار توی ۸ روز. جمعه نزدیکای ظهر تو دفتر نشسته بودم٬ یکی از دوستان زنگ زد که آی چه نشسته‌ای که این م.الف داره برنده می شه! من دارم میرم میلان تو هم پاشو بریم. دوتایی رفتیم و ذلت رای به هاشمی رو به جان و دل خریدیم ولی افسوس که چه سود.
فعلاً برآوردهای اولیه نشون میده که از مجموع بیش از سی‌میلیون نفری که حداقل توی یکی از این دو مرحله رای داده‌اند٬ بنده کسخلترینشونم! : بیش از ۲۴ ساعت الافی و بیش از ۱۰۰ یورو هزینه برا رای دادن به دو نفری که از اولی چندان خوشم نمی‌اومد و از دومی تازه بدم هم می‌اومد و باخت توی هردو مرحله.
-از تمام عزیزانی که به این نتیجه اعتراض داشته و فکر می‌کنند که خودش شایستگی این جایگاه رو دارند استدعا می‌شه که مستندات خودشون رو برای من بفرستند.
من نگرانی اصلیم این بود که مامانم با توجه به روحیات ستمدیده‌پروریش و نفرتی که از هاشمی داره اغفال بشه و به این م.الف رای بده. ولی در کمال مسرت و سربلندی امروز شنیدم که بهم می‌گفت: ... من وقتی این یارو رو بعنوان شهردار می‌دیدم حالم بهم می‌خورد٬ حالا رییس‌جمهور شده؟ اونم بعد خاتمی! (ترجمه بمضمون از ترکی)
توضیح: مامانم از طرفدارهای پروپاقرص خاتمی هست بطوریکه حتی منم جرات نمی‌کردم پیشش از خاتمی بد بگم. توی دور اولم به معین رای داده بود (بدون اینکه من اصلاً تبلیغی کرده باشم).
پس زنده باد مامان خودم که باز هم نشون داد که از خیلی از این تحصیل‌کرده‌ها و روشنفکرنماها٬ روشنفکرتره (البته این قضیه کاملاً ژنتیکی هست).

با تمام این اوصاف ما دیروز بهمراه جمعی از دوستان مخلص به واتیکان مشرف شدیم تا ضمن آرزوی موفقیت برای دولت کریمه و سلامت عقل برای امت همیشه در صحنه٬ برای خودمون هم تسریع در ابتیاع ملیت از یکی از این دول استکباری رو استمداد کنیم.

-توضیح واضحات: از این سطور شدت ضربه وارده بر سر من کاملاً واضح و مبرهن است.

هیچ نظری موجود نیست: