دوشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۴

جهنم منافع شخصی٬ منم با هاشمی

نه من نمی‌تونم تا این حد خبیث باشم! پس همه حرفای دیروزم رو پس می‌گیرم٬ اون نوشته هرچند کاملا
جدی بود ولی فقط می‌شه به حساب بخشی از هذیانهای دو روز گذشتم گذاشتش.
یه چیز دیگه رو هم باید تصحیح کنم: من اصلا از هاشمی متنفر نیستم حداکثر ازش بدم میآد من حتی از احمدی نژاد هم نمی‌تونم متنفر باشم تنها مشکلم اینه که اونو در حد و اندازه یه مدیرکل هم نمی‌دونم چه برسه به ریاست جمهوری (شاید برای مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی یا یه چیزی تو این مایه ها بد نباشه). هرچند که هیچ کدوم از اون هفت نفر هم تو اون حد نبودن. رای من به معین صرفاً رای به اون شعارها بود چون می‌دونستم رای نیاوردنش یعنی اینکه چیزایی مثل دموکراسی٬ حقوق بشر٬ گروههای حدف شده و ... دغدغه مردم نیست. (که البته همینطور هم شد)

پس الان منم موافق اینم هر چند هنوز مطمئن نیستن خودم اصلا روحیه وقت و هزینه کردن برای رای دادن دوباره رو داشته باشم (هر چند تا جمعه هنوز ۴ روز مونده):

هم‌ميهنان گرامي؛
با توجه به نتايج اعلام شده انتخابات رياست جمهوري كه حكايت از آن دارد كه آقايان هاشمي رفسنجاني و احمدي‌نژاد به دور دوم راه يافته‌اند، ما امضا كنندگان بيانيه زير علي‌رغم آنكه مواضع كاملا متفاوتي در مرحله اول انتخابات داشته‌ايم، از آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني در مرحله دوم انتخابات حمايت كرده و به طور جدي از همگان مي‌خواهيم تا براي جلوگيري از آن‌چيزي كه به عقيده ما يك فاجعه بسيار نزديك و در كمين است، به هاشمي رفسنجاني راي دهند.
از تمامي فرهيختگان منتقدي كه به آينده و سرنوشت ايران اهميت مي‌دهند مي‌خواهيم تا در شرايط كنوني، از بحث‌ها و نقدهاي تفرقه‌افكن خودداري كرده و ضمن راي‌دادن به هاشمي رفسنجاني ديگران را نيز دعوت به راي دادن به ايشان كنند

هیچ نظری موجود نیست: