چهارشنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۷

خیلی دلم برات تنگ شده بود ولی اسمت یادم نمیومد که صدات کنم.

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلاااااااااااااام پسر خاله
چه خبر خوش ميگذره ؟
دلت كه برا اين طرف ها تنگ نشده .خبر ها رو به گوش مي رسونم هوا برفيه همه جا سفيد شده اگه برف زياد بباره شايد
دانشگاه رو تعطيل بكنند امتحانات ترممان شروع شده ولي ما كه به زرنگي شما نيستيم تو همشون 20 بگيريم . در ضمن استادهامون هم كه خدا سلامتشون كنه تازه يادشون افتاده تحقيق و ترجمه مي گن ما مونديم درس نگاه كنيم يا دنبال PDFو .... بگرديم.
از اون طرف چه خبر؟
آقا دكتر(پسر خاله سعيد) مي تونستم از تون بخوام يه سايت جستجو گر معرفي كنين تا من PDF ها رو از اونجا پيدا بكنم
(البته به غير از yahoo & googl چون استاد هامون از اين 2 سايت تحقيق قبول نمي كنن.

در ضمن خيلي ممنون كه به وب ما هم سري زدين البته امتحان داشتم نتونسته بودم مثل شماهميشه up بكنم.

به خانواده هم گفتم خيلي سلام رساندند
موفق باشين
باي تا هاي

Unknown گفت...

نجه‌سن مهسا؟
ایمیلت رو ندارم. کامنت‌‌دونیه وبلاگ خودت هم به لینک اینا حساسیت داره انگار. پس همینجا جواب میدم:
-خدا رو شکر که برف هم بالاخره اومد. چند روز پیش که با شَکَر اینا حرف می‌زدم می‌گفتن هیچ خبری نیست و حسابی قوراخلوق دی
-نگو این حرفا رو! بیست ماله امتحان دیکته‌ی دبستان هست. اصلا این چیزا تو دانشگاه زشته. اونجا حتی افتادن هم اشکالی نداره البته مادامی که مشروط نشه آدم.
-راستش از حرف اوستاهاتون سر در نمیارم! قرار نیست که کسی از خود یاهو یا گوگل چیزی ور داره. اینا موتور جستجو هستن که به سایتهای دیگه مرتبطت می‌کنه. حالا اوم سایتها ممکنه معتبر باشند شا بیخود.

نمی‌دونم با ویکی پدیا (http://en.wikipedia.org) آشنا هستی یا نه؟ دایره‌المعارف خوب و جامعی هست.
واسه جستجو تو مقاله‌های مجلات تخصصی‌تر هم می‌تونی از گوگل سکولار (scholar.google.com) استفاده کنی. اگر هم مقاله بخصوصی بود که مجلش رو دانشگاهتون اشتراک نداشت مشخصاتش رو بفرست شاید بتونم از اینجا فایلش رو برات پیدا کنم.

ناشناس گفت...

نام:ناشناس
نام خانوادگی:ناشناس زاده
نام پدر:هیچی
محل تولد:مرند!!!
تحصیلات:ندارم
شغل:ندارم
دل:قد یه دنیا
همین و می خواستین صدا کنین دیگه!!

Unknown گفت...

صدا کردم، نشنیدی! فریاد کشیدم، رفته بودی! حالا دیگه گلو درد گرفتم.

ناشناس گفت...

bebakhshid in kalameye 'marand'aya naghshe yek recommendation letter qavi ro bazi mikone??!!!!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

ای بابا سیب زمینی!نیه اوزومه جیریسن!
کی مارو صدا کردی ما نبودیم اخه!
من که همیشه حاضر و نا ظرم
:)

Qasem گفت...

ای داد و بی‌داد. می‌دونی یک قانون کلی است که می‌گوید

اتساع حدقه * تنگی دل = کمیتی ثابت

Unknown گفت...

قاسم! منظورت که واقعا خود حدقه نیست؟ من ارتباطش رو با فراخی یه جای دیگه می‌دونم.

به قول معروف اگه می‌شد جاشون رو باهم عوض کرد، مشکل تنگی و گشادی هر دو رفع می‌شد. ولی خوب بعدش دیگه با یه دلِ حدقه‌ای! و یه حدقه! ریش نمی‌دونم چیکار می‌شه کرد :ی

کاساندرا گفت...

http://audiostory.blogspot.com/2008/05/blog-post_04.html

فکر کنم ایده بده بهت.

Unknown گفت...

یکم ثقیل بود نیما! باید یه بار دیگه گوش کنم

کاساندرا گفت...

عنوانش کافی بود بابا!