شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۳

نژاد

بیشتر ایرانیها نژاد خودشون رو تو این ارکات middle eastern انتخاب کردند، بعضیا هم آسیایی. درسته که ما تو خاورمیانه هستیم و تو آسیا ولی من نمی دونم چرا احساس می کنم که منظور از اولی بیشتر عربان! و از دومی بیشتر چینی ها و کلا زرد پوستهای آسیای شرقی.

من چون آذربایجانیم و اونجا به قفقاز نزدیکه Caucasian رو انتخاب کردم ولی اونم احتمالا واسه سفید پوستهای اروپایی باشه!

نظر شما چیه؟

یه چیز جالب دیگه اینه که تو بخش زبانش، فارسی رو نداره ولی هم آذری داره و هم آذربایجانی، که من خودمم نمی دونم فرقشون (بجز دو دیدگاه مختلف و دو اسم مختلف واسه یه چیز) چیه.

این لینکها رو هم ببینین بد نیست:

- هرچند من خودمم اون نامه های اعتراض به نشنال جئوگرافی رو امضا کردم ولی واقعیتش اینه که...

- اینم یه امضا جمع کردن الکی دیگه، فکر میکردم بیشتر از اینا ازش حمایت بشه ولی همین چند تا امضا هم بیشترش تکراری و سر کاریه، اگه شما هم مثل من بیکارین میتونین امضاش کنین.

۱ نظر:

Unknown گفت...

fars=okuz

haman yakhji ki yokhdi!

akhi farsi da dil di???//